KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Megosztás
 

 Készségek

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Deus
Deus

Riel

Hozzászólás : 132
Csatlakozás : 2014. Jul. 29.

Készségek Empty
TémanyitásTárgy: Készségek   Készségek Icon_minitimeNovember 26th 2014, 05:43

~Készségek
Ahogy a karakter tanul és egyre többet tapasztal meg a világból, úgy ismereti is egyre csak bővülnek. Alább olyan jártasságok vannak felsorolva, melyek segítik őt az előrehaladásban, s így akár teljesen egyedi képességekre tehet szert.

~Szintezett készségek
Pusztakezes harc: Fontos készség azoknak, akik az Edzettséget kifejezetten küzdelemre használnák fel, pontosabban a harcművészetben, és nem csak céltalanul akarja lengetni a kezét egy harc során, hátha eltalál vele valakit. Ahhoz, hogy bárki valamilyen pusztakezes harcstílussal rendelkezzen, mind a három szintjét meg kell venni a készségnek, s „Mester” szinten lehet részletezni, milyen egyedi stílust tanult ki a karakter. Természetesen többféleképp is verekedhet, amennyiben valaki mindenképp erre akarja költeni a pénzét, de túlzásba itt sem szabad esni.
Árak:
Kezdő – 50 ezüst
Haladó – 1 arany
Mester – 2 arany

Fegyverkezelés: Ez a jártasság azt mutatja meg, hogy a karakter mennyire ismeri ki magát az adott fegyverrel kapcsolatban, valamint hogyan forgatja azt. Mindig, mikor egy fegyverrel eléri valaki a „Mester” szintet, leírhatja, milyen egyedi stílusban képes azt használni. Egy fegyvertípusra többféle stílust is lehet venni, ám minden esetben végig kell járni a három szintjét ennek a készségnek.
Természetesen minden egyes fegyvernemre külön kell megvenni ezt a jártasságot, így vételkor írd oda azt is, hogy mit akarsz forgatni (zúzófegyverek, sarlók, stb).
Árak:
Kezdő – 50 ezüst
Haladó – 1 arany
Mester – 2 arany

Célzás: Nyilvánvaló, hogy az íjakra, pisztolyokra nem vonatkozik az a dolog, hogy forgatni lehet őket, mint egy szablyát, ám az is igaz, hogy használatukhoz nem kell sok szakértelem. Fontos az viszont, hogy aki a kezébe fog egy ilyen fegyvert, az tudjon célozni; hisz az igazán halálos lövéseket csak profi célzással lehet bevinni.
Árak:
Kezdő – 50 ezüst
Haladó – 1 arany
Mester – 2 arany

Állatismeret: Ahogy egy kalandor a világot járja, előbb vagy utóbb szert tesz ismeretekre az állatvilággal kapcsolatban. Az alább felsorolt szintek azt jelzik, hogy az adott kategóriából mennyire ismeri a karakter a bizonyos állatok tartózkodási helyét, étkezési és egyéb életmódbeli szokásait.
Árak:
Közönséges – 50 ezüst
Ritka – 1 arany
Legendás – 2 arany

Növényismeret: Mint ahogy az állatokkal, úgy van a különböző növényekkel is; a vándor lépten-nyomon beléjük botlik, és ha elég tapasztalt, akkor nem csak elmegy mellette, vagy csodálja, hanem tudja, hogy mire használhatja, és mire nem. Itt is kategóriánként kell megvenni a növényismeretet, s ettől függ, hogy melyeket ismeri meg a karakter.
Árak:
Közönséges – 50 ezüst
Ritka – 1 arany
Legendás – 2 arany


~Általános készségek
Nyelvtudás: Köztudott (de ha nem is, most nyilvánvalóvá válik), hogy minden egyes fajnak külön nyelvezete van, amit beszél. Ezáltal, alapvetően egy törpe nem fogja egy flügel nyelvét beszélni; mégis, kellő kutakodással és tanulással képes lehet rá. Minden egyes nyelv ugyanannyiba kerül, viszont nem árthat megválogatni, hogy melyiket veszi meg az ember.
Ár: 30 ezüst és 2 Értelem pont

Birodalmi nyelv: Ezt külön kell és érdemes megvenni, ugyanis ez az a fajta közös nyelv, melyet világszerte beszélnek. Enélkül, valamint bármely más nyelvtudás nélkülézésével bizony csak a saját fajod beszédét fogod érteni.
Ár: 20 ezüst


Járműhasználat: Fontos megjegyezni, hogy senki se ért csak úgy érzésből a járművekhez. Ha valaki hajót, léghajót, lovas kocsit szeretne vezetni, akkor be kell járnia egy utat, mely alatt megtanulja, hogy működik az a bizonyos dolog, melynek a kormánya mögött áll vagy ül, és miként kell irányítani, manőverezni, és a többi.
Minden egyes használni kívánt járműre külön kell ezt megvenni, zárójelben kell feltűntetni a típusát.
Ár: 20 ezüst

Állat megülése: Sokan beleesnek abba a hibába, hogy annak ellenére, karakterük valószínűleg sose érintkezett egy bizonyos állattal, mikor találkozik vele, egyből úgy tudja megülni, mintha évek óta a familiárisa lenne. Ennek elkerülésére végett van ez a készség, melyet egyszer kell megvenni minden állatra, melyet valaki meg szeretne ülni.
Ár: 20 ezüst

Írás/olvasás: Magától értetődőnek tűnhet, hogy valaki tud írni és olvasni legalább az anyanyelvén, ám nem így van. Általában a köznép nem engedheti meg magának, hogy egy tanár által megtanulják az anya- és a közös nyelvek leírását valamint olvasását, egy nemesnek pedig általában nincs erre szüksége. Mégis, ez egy nagyon fontos készség, hisz ki tudja, hogy amit felolvasnak valakinek egy levélből, az igaz-e…
A készség megvétele garantálja, hogy a karakter közös, valamint anyanyelven is tud írni, olvasni.
Ár: 20 ezüst

Úszás/Járás: A legtöbben nem kerülnek életük során annyira víz közelbe, hogy szükségük legyen eme jártasságra; mégis, ha esetleg valaki beleesik egy, a kelleténél mélyebb vízforrásba, nem árt, ha a kapálódzáson kívül mást is fel tud mutatni, és esetlegesen ki tud úszni.
Természetesen, a sziréneknek ezt a készséget nem kell megtanulni; ám nekik is meg kell venniük valamit, még pedig, hogy szárazföldre léphessenek, ez pedig a Járás.
Ár: 20 ezüst
Vissza az elejére Go down
https://war-of-change.hungarianforum.com
 

Készségek

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
War of Change :: War Of Change :: Bolt-