Heimdallr-osztályú Szenzor kisegítő harci félkorona
Név: Üzemmódváltás
Típus: Kiegészítő passzív
Szint: 1
Leírás: Az egység harci félkoronája elősegíti őt a látásban, és hallásban, ezt X üzemmóddal képes megtenni, melyet az egység szabadon, egy gondolattal tud váltani. Egyszerre egy mód lehet aktiválva.
HUD: Ez az üzemmód információkat ad meg dolgokról, melyekre az egység ránéz (távolság, becsült tömeg, becsült sűrűség, erőszint). A HUD tartalmaz még egy épségmérő csíkot, mely pontosan megmutatja az egységnek, hogy mely részei mennyire sérültek. És még egy mozgásérzékelő radart, ami az egység körül húsz méter sugarú körben minden nagyobb mértékű mozgást kivetít az egységnek (bogarak, apró madarak mozgását például nem, de egy szélben hintázó fát igen).
Hőérzékelés: Az egység a dolgok jelenlegi hőmérsékletét látja. Ez az üzemmód jelentősen megrövidíti az egység maximális látótávolságát.
Infravörös: Az egység zöldben lát mindent, kitűnő éjszakai bevetésekhez. Ebben a módban az egység látja az amúgy nem látható fényeket (lézer). Ez az üzemmód jelentősen megrövidíti az egység maximális látótávolságát.
Pontkövetelmény: 1 értelem, 1 speciális
Ár: 50 ezüst
Név: Szonda
Típus: Kiegészítő
Szint: 2
Leírás: Az egység képes lehelyezni maximum két darab mozgásképtelen szondát, melyek rádiós jelen keresztül képet küldenek az egység HUD-jának arról, hogy éppen abban a pillanatban mit látnak.
A szondák három centiméter széles, lapos tányérkák, pici antennával, és egy pirosan világító kameralencsével. A legkisebb nyomástól összetörnek.
Pontkövetelmény: 3 értelem, 1 speciális
Ár: 1 arany 50 ezüst
Név: Leleplező tekintet
Típus: Kiegészítő
Szint: 3
Leírás: Az interfész ezzel a modullal képes „rámutatni” az egységnek furcsaságokra, nem odaillő dolgokra. Így az egység képes észrevenni olyan dolgokat, mint például repedések egy páncélon, rések titkos ajtók és a fal között, nyomok (feltörölt vér), vagy hazugsági kísérlet (gyorsabb pulzus, szemrándulás). De képes azt is pontosan megmondani, hogy maximum 6 óra múlva milyen lesz az idő.
Pontkövetelmény: 4 értelem, 3 speciális
Ár: 3 arany
Név: Seidhr szem
Típus: Offenzv
Szint: 4
Leírás: Az egység annyi energiát pumpál a félkorona interfészébe, hogy az túltöltődik, ennek eredménye pedig egyetlen rövid ideig tartó, de mindent felperzselő körülbelül kilenc méter hosszú fényoszlop, amerre az egység ép tekint.
Pontkövetelmény: 5 értelem, 5 speciális
Ár: 5 arany
Skofnung-osztályú Antigravitációs harci penge
Név: Nyolc dühöngő
Típus: Offenzív passzív
Szint: 1
Leírás: Harci állapotban az egység háta mögött szárnyakként elrendeződve lebeg nyolc penge. A pengék modulja úgy van megírva, hogy az egység bizonyos mozdulatait követik: példának okáért, ha suhint egyet, akkor a nyolc penge felsorakozik, és követni kezdik az egység karjának mozdulatát. Ugyanígy rúgásokkal. Ez a nyolc penge mind egy méter hosszú, és 15 centiméter széles, méretükből kifolyólag meglehetősen nehezek, így nem képesek az egységtől messzire repülni, kizárólag közelharcra alkalmasak. A pengéknek nincs markolata, így kézben nem lehet őket forgatni.
Pontkövetelmény: 1 erő, 1 speciális
Ár: 50 ezüst
Név: Pengepajzs
Típus: Defenzív
Szint: 2
Leírás: Az egység élével egymásra helyezi a pengéket, ezzel kialakítva egy 120cm × 100cm méretű falat, amivel védheti azokat, akik a pajzs mögött vannak. A pajzs bármikor felbontható egy ellentámadásra, vagy kettőre.
Pontkövetelmény: 3 erő, 1 speciális
Ár: 1 arany 50 ezüst
Név: Pengevető
Típus: Offenzív
Szint: 3
Leírás: Az egység alkarjára erősített két, már valamivel apróbb penge kilövésére szolgáló modul. Ezek a pengék kilőve képesek akár húsz méterre is elrepülni, azonban, pengék révén, szúró erejük nem a legjobb, helyette nyársalnak. Kizárólag az alkar pengéi lőhetők ki, kilövés után idő kell nekik, míg visszaérnek.
Pontkövetelmény: 4 erő, 3 speciális
Ár: 3 arany
Név: Ragnarokkr penge
Típus: Offenzív
Szint: 4
Leírás: Az egység maga előtt „befonja” a nyolc pengét egy gyűrűbe, és a mikróhajtóművel előreveti magát, két lábát előre tartva, hogy még az a két penge is ott legyenek. Találat esetén ez a teljes alakos penge átszakít mindent, csak a legmasszívabb anyagokat nem.
Pontkövetelmény: 5 erő, 5 speciális
Ár: 5 arany
Sleipnir-osztályú Mobilitásnövelő harci mikróhajtómű
Név: Lebegés
Típus: Kiegészítő passzív
Szint: 1
Leírás: Az egység egy centiméterrel a felszín felett lebeg. Ez könnyebbé teszi számára a mozgást, hiszen nem kell a lábai helyzetével törődni. Ezzel a funkcióval képes az egység a víz felszíne felett lebegni, vagy a vízben egyáltalán úszni (súlya miatt egyszerűen a víztest fenekén sétálna).
Pontkövetelmény: 1 gyorsaság, 1 speciális
Ár: 50 ezüst
Név: Rakéta ugrás
Típus: Kiegészítő
Szint: 2
Leírás: A mikróhajtómű hirtelen kiad egy maximális erejű löketet, amivel az egység képes akár 50 métert is „repülni” egy szabadon választott irányba. A képesség laza kötésű talajon (homok), vagy magas vízoszlop felszínén lebegve nem működik.
Pontkövetelmény: 3 gyorsaság, 1 speciális
Ár: 1 arany 50 ezüst
Név: Vipera csapás
Típus: Kiegészítő
Szint: 3
Leírás: Az egység bármilyen távolságból képes „ráugrani” egy célpontra, miközben balról jobbra, és jobbról balra szökdel, hogy elkerülje a felé közelítő lövedékeket.
Pontkövetelmény: 4 gyorsaság, 3 speciális
Ár: 3 arany
Név: Vágta Helhez
Típus: Defenzív-Offenzív
Szint: 4
Leírás: Az egység maximumra tölti a mikróhajtőműveket a földön, majd kilövi magát magasan az égbe. A kilövéskor keletkező lökéshullám ellök mindenkit onnan, ahonnan az egység indult. Visszafelé repülve az egység elég lendületet képes gyűjteni, hogy tömegével együtt földet érésekor egy újabb lökéshullámot hozzon létre.
Pontkövetelmény: 5 gyorsaság, 5 speciális
Ár: 5 arany
Svalinn-osztályú Anti-trauma félalakos harci páncél
Név: Plazmapajzs
Típus: Defenzív passzív
Szint: 1
Leírás: Az egység testének felszínén egy szabad szemmel nem látható plazmahéj húzódik meg, ami megvédi az egységet a sérülésektől, hogy ne kelljen minden egyes harc után megjavítani.
A plazmaburok védelmi értéke megegyezik az egység állóképességének és speciális értékének összegének a harmadával. Ez az érték attól függően veszít erejéből, hogy milyen szintű képességgel találják el (egyet, ha egyes szintűvel, kettőt, ha kettessel...)
Matematikai példával: (Állóképesség+Speciális)/3
Pontkövetelmény: 1 állóképesség, 1 speciális
Ár: 50 ezüst
Név: Elemi hangolás
Típus: Defenzív
Szint: 2
Leírás: Az egység képes a plazmapajzsot ráhangolni egy mágikus elemre. Ráhangolva a pajzs láthatóvá válik, és az éppen aktív elemre jellemző színben fog pompázni. Ráhangolva egy elemre a pajzs attól az elemtől feleannyit sérül, a többitől ugyanúgy egészet, azonban az elemmel szemben álló elemektől duplát. Nem használható együtt álcával.
Pontkövetelmény: 3 állóképesség, 1 speciális
Ár: 1 arany 50 ezüst
Név: Álca
Típus: Defenzív
Szint: 3
Leírás: Az egység plazmapajzsa láthatóvá válik, azért, hogy elkezdje felvenni a környezet színeit, ezzel elrejtve az egységet a kíváncsi szemek elől. Ha az egység mozdulatlan, akkor lehetetlen észrevenni, nekimenni azonban neki lehet. Ha mozog, a pajzs nem képes azonnal reagálni a színek változására, így egy Ragadozó-hatás jön létre. Nem használható együtt elemi hangolással.
Pontkövetelmény: 4 állóképesség, 3 speciális
Ár: 3 arany
Név: Sól fénye
Típus: Defenzív
Szint: 4
Leírás: Az egység a páncél holografikus kivetítőivel képes magáról, vagy másokról élethű másolatokat kivetíteni, legfeljebb kettőt. A képesség az ellenfelek megtévesztését hivatott szolgálni.
Pontkövetelmény: 5 állóképesség, 5 speciális
Ár: 5 arany