KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Megosztás
 

 Pályázat sablonok

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Deus
Deus

Riel

Hozzászólás : 132
Csatlakozás : 2014. Jul. 29.

Pályázat sablonok Empty
TémanyitásTárgy: Pályázat sablonok   Pályázat sablonok Icon_minitimeNovember 9th 2014, 08:41



A hozzászólást Riel összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb November 21st 2014, 10:32-kor.
Vissza az elejére Go down
https://war-of-change.hungarianforum.com
Deus
Deus

Riel

Hozzászólás : 132
Csatlakozás : 2014. Jul. 29.

Pályázat sablonok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Pályázat sablonok   Pályázat sablonok Icon_minitimeNovember 9th 2014, 08:43

~Tárgy pályázat

Előfordulhat, hogy a boltban nem található olyasfajta fegyver, páncélzat, vagy bármiféle tárgy, melyet te használni szeretnél; ez esetben annyi a dolgod, hogy megpályázd azt, egy roppant egyszerű sablon alapján.

Név: A tárgy neve.
Leírás: Milyenfajta tárgy is ez (fegyver, páncélzat, jármű, vagy bármi más), és hogyan néz ki. Képet is mellékelhetsz.
Ár: Ezt majd mi, a pályázat ellenőrzői töltjük ki, neked üresen kell hagynod.
Vissza az elejére Go down
https://war-of-change.hungarianforum.com
Deus
Deus

Riel

Hozzászólás : 132
Csatlakozás : 2014. Jul. 29.

Pályázat sablonok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Pályázat sablonok   Pályázat sablonok Icon_minitimeNovember 9th 2014, 08:49

~Szervezet, város, ország pályázat

Mindenki életében eljön az idő, mikor úgy dönt, valami nagyot alkot. Ez sok esetben annyiban nyilvánul meg, hogy néhány karakter csapatot alapít; ám ez az apró kezdeményezés hamar átalakulhat nagyobb dolgokká. Ilyen például az, amikor valaki egy világhatalomra törő szervezetet hoz létre, vagy saját várost, netán országot kerít el a külvilágtól. Ezek mind-mind nagy lépések; és mindet meg is kell pályázni.

~Szervezet pályázat
Első lépés: Engedélykérés az admintól (Riel).
Második: Megpályázás, ezen sablon alapján:

Név: A szervezet neve.
Alapító tagok: Legalább három játékos, aki részt vesz az alapításban.
Indíték: Teljesen egyértelmű; mi célból jött létre ez a szervezet, mi motiválta az alapítást.
Az alapítás: Legalább egy oldal (Microsoft Office Word-ben, Times New Roman betűtípussal, 12-es betűmérettel, sorkizártan), arról, hogy miképpen alapult meg maga a szervezet. Nem érdemes kihagyni a részleteket Wink

~Város pályázat
Első lépés: Engedélykérés az admintól (Riel).
Második: Megpályázás, ezen sablon alapján:

Név: A város neve.
Városfő: Annak a személynek a neve, aki létrehozta a várost, és az élére állt.
Segítők: Legalább négy olyan személy, aki segítette ennek a városnak az elkülönítését, és létrehozását.
Lakosok: Olyan NJK-k, akik a megbízások alatt a városfőhöz, valamint a segítőkhöz szegődtek, megfélemlítés vagy tisztelet alapon. Nem kell mindegyiket kidolgozni, csupán legyen bizonyíték, hogy vannak.
Az alapítás: Legalább két oldal (Microsoft Office Word-ben, Times New Roman betűtípussal, 12-es betűmérettel, sorkizártan), arról, hogy miképp jöhetett létre az egész város, hogyan hozták létre a karakterek a lakóközösségeket, hogyan szereztek egyáltalán épületeket… és így tovább.

~Ország pályázat
Első lépés: Engedélykérés az admintól (Riel)
Második: Nincs több instrukció, engedélyadás esetén minden tudnivaló meglesz privát üzenet formájában.
Vissza az elejére Go down
https://war-of-change.hungarianforum.com
Deus
Deus

Riel

Hozzászólás : 132
Csatlakozás : 2014. Jul. 29.

Pályázat sablonok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Pályázat sablonok   Pályázat sablonok Icon_minitimeNovember 9th 2014, 08:52

~NJK pályázat

Mindenki életében van olyan személy, aki fontos neki, és olyannyira, hogy inkább nem adja játékos kezébe; őket szokták megpályázni nem játékos karakternek. Íme hozzá a pályázat:

~Karakter információk
Név: Az NJK neve.
Nem: Nő vagy férfi; ex machinánál nem muszáj megadni.
Életkor: Az NJK életkora.
Faj: Egyértelműen, mely fajba tartozik az NJK:
Származás: NJK származásának helye.
Hűség: Ebben az esetben ez lehet akár a karaktered neve is; kivéve persze, ha nem állnak olyan közel egymáshoz, vagy épp ellenségek.
Foglalkozás: Mi az NJK foglalkozása.

~Karakter tulajdonságok
Megjelenés: Az NJK külső jellemvonásait kéne ide lejegyezni, ha képet is mellékeltél hozzá, akkor lehetőleg hasonlítson rá.
Felszerelés: Az NJK azon tárgyai, melyeket folyton magával hord.
Személyiség: Az NJK belső jellemvonásait kell ide leírni, lehetőleg minél részletesebben, hogy megismerhessük őt.

~Előtörténet
Ugyanúgy, ahogy a karakteralkotásnál, itt is nagyjából 600 szóban kell leírni, mi is történt a karakterrel, mielőtt találkozott a tiéddel. A szempontok is ugyanazok:
- A születés helyét és körülményeit;
- Hogyan és hol nőtt fel a karakter;
- Élete során mik történtek vele;
- Mindezek után pedig: hogy jutott el a karakter oda, ahol most van, miképp lett az, aki, mik a jelenlegi céljai, motivációi, és így tovább.
Természetesen, ha mindez nincs olyan részletesen leírva, mint a karakteralkotásnál, az nem gond.
Vissza az elejére Go down
https://war-of-change.hungarianforum.com
Deus
Deus

Riel

Hozzászólás : 132
Csatlakozás : 2014. Jul. 29.

Pályázat sablonok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Pályázat sablonok   Pályázat sablonok Icon_minitimeNovember 9th 2014, 08:54

~Képességek sablonja
Mint ahogy mind tudjuk, fajonként váltakozik az, hogy ki mire képes – vannak, kik a mágiában tehetségesek, egyesek a technológiát vagy épp a fizikai erejüket használják fel a küzdelemben s mindennapi életben, de persze előfordulhat ezeknek furcsa kombinálása is. Itt minden fajnak megtalálhatóak az alap faji képességei, melyeken nem lehet változtatni, illetve az egyedi képességekhez egy-két sablon, hogy el tudjatok indulni a megpályázás útján.
Egy kis segítség, hogy mi alapján fogjuk majd beárazni a képességeket:
1. szint, az „alapok”: Ezek olyan alacsony szintű képességek, melyek elengedhetetlenek a többi elsajátításához. Ezeknek az ára 50 ezüst, és összesen 2 pontot kell rájuk költeni.
2. szint, az „átlagos”: Ezek olyasfajta képességek, melyek megütik az átlagos szintet, és már tökéletesen használhatóak akár küzdelemre is. Áruk 1 arany 50 ezüst, és 4 pontot kell rájuk költeni.
3. szint, az „erős”: Az ebbe a fajtába tartozó képességek már a legtöbb határt felülmúlják, és csak az igazán hatalmas személyek tudják megtanulni őket. Áruk 3 arany, és 7 pontot kell rájuk költeni.
4. szint, a „legvégső”: Olyasfajta képességek, amik felülmúlják a képzelőerőt is, s ritkán találkozni olyannal, aki birtokol ilyesfajta varázst. Áruk 5 arany, és 10 pontot kell rájuk költeni.
Természetesen, nem csak az számít, hogy melyik képesség mely kategóriába tartozik; egy néhány pontos tűzlabda többet fog érni egy olyan kezében, akinek többször annyi pontja van, mint azéban, akinek épp elég ahhoz, hogy megvegye.

~Sárkány
A sárkányok ereje a bennük elpecsételt fenevadon alapul. Emberi alakjukban megtanulják az elemi mágiákat, melyekkel később harcolni fognak, valamint elsajátítják eredeti testük jellemvonásait, hogy magukra idézzék azokat.
A sárkány mágiákat két csoportba oszthatjuk: az első, a passzív az a típus, mely „bekapcsolást”, valamint „kikapcsolást” igényel, és külső jellemzőként vagy auraként van jelen; a második, az aktív pedig egyszeri létrehozást követel, és onnantól egy cél vezérli, majd megsemmisül (például a támadások).

Spoiler:

~Flügel
A legtöbb flügel képes lenne sokszázezer évig élni; mindez azért lehetséges, mivel a kezdetek kezdetén így teremtették meg őket. Ennek az a „visszaütője”, hogy varázslataikhoz a még le nem élt életéveiket kell feláldozniuk, magyarán az ő mágiájuk az életükből ered. Mágiájuk szerteágazó, de egy dologban megegyezik: minden flügel kénytelen megalkotni egy pecsétet, melynek mintázata a glóriájához hasonló. Ezek a pecsétek a varázslat erejével egyre nagyobbak lesznek, viszont ezzel együtt jár, hogy egyre több ideig tart ezt felrajzolni, és így a kockázat is nő, hogy megszakítják őket közben.
A flügel mágiákat háromféle csoportba osztjuk: az könnyed varázslatokat általában csupán másodpercekbe telik felrajzolni, az igényes bűvöleteket már hosszú percekbe, míg a komplikált pecsétmágiák akár egy órát vagy többet is igénybe vehetnek.

Spoiler:

~Elf
A legjobban úgy jellemezhetjük az elfeket, hogy a megtévesztés bajnokai. Mágiájuk mások akaratának, figyelmének elterelésén alapul, illúziókkal és szemfényvesztéssel dolgoznak.
Egyetlen gyengéjük ilyen téren, hogy nagyon kevés varázslatot képesek egyszerre fenntartani, így alaposan meg kell válogatniuk, hogy mikor milyen módszerhez folyamodnak.
Az elfek mágiáját nem különböztetjük meg típusok szerint, mivel mindegyik mentális alapokon nyugszik.

Spoiler:

~Tündér
A tündérek úgy vehetik igénybe mágikus erejüket, hogy szövetségben állnak a természettel; a teljes harmónia jellemzi őket ilyen téren, és az összes képességük is ezen alapul. Erejük szinte korlátlan, ha olyan helyen vannak, ahol elemük megtalálható, ám ha ez a feltétel nem teljesül, saját testüket kell felhasználniuk, mely akár halálos kimenetelű is lehet.
Képességeiket nem csoportosítják.

Spoiler:

~Ex machina
Eme gépezetek fejlett technológiával rendelkeznek, ám elmondható róluk, hogy mágia nélkül sehol se lennének. Ők maguk nem tudják magukat technológiával tovább fejleszteni, és varázslataik nagy részét is be lehet osztani kétfelé: az offenzív mágiák egyértelműen a támadásra, míg a defenzívek a védekezésre összpontosítanak.

Spoiler:

~Törp
A törpökről köztudott, hogy a harcban és a mindennapi életben olyan természetesnek veszik a mágiát, mint más a lélegzetvételt. Tárgyaikat, fegyvereiket és szinte minden élettelen dolgot, ami körülveszi őket, képesek megigézni, és különleges képességekkel felruházni.
A bűvöleteket kétféle csoportba osztják: rontás, valamint áldás néven. Előbbi sokkal ritkább fajta, arra szokás használni, hogy a megbűvölt tárgyakba épített varázslatot elpusztítsák, vagy éppen sokkal alantosabb dolgokra; utóbbi a gyakoribb, a mindennapi életben is használt mágia, hisz a legtöbb tárgy „megáldott”.

Spoiler:

~Szirén
Bár a szirének alapvetően nem a mágikus erejükről híresek, a víz segítségével ők is képesek irigylésre méltó pusztítást véghez vinni. Persze, nem csak a vízzel képesek bánni; aki nem ahhoz ért, az a hangot képes manipulálni, és bárki bármit mond, azzal is lehet rombolni.
A szirén mágiákat egészen sokfelé lehet osztani; az első ilyen csoport a víz, melyet egyből három típus is jellemez: formálás, fagyasztás, valamint forralás. A másik a hang, mely lehet személyre, vagy területre ható. Ezen kívül még van egy csoport, ám kevés képesség kapja meg ezt a jelzőt: ez pedig a semleges.

Spoiler:

~Bestia
Bestiák. Bárki, aki meghallja ezt a szót, irigylésre méltó képességeikre gondolnak, hogy milyen gyorsak, mennyire sokáig bírják a strapát, és mégis, mekkorát ütnek. Az ő mágikus erejük lényegében arra fókuszál, hogy szétszóródjon testükben, és a fizikumukon javítson. Szószerinti mágiát ritkán használnak; mindig fizikai valójukat manipulálják valahogyan.

Spoiler:

~Vámpír
A vámpíroknak a mágikus ereje szinte egyenlő a nullával, és azt a keveset is alig használják ki. Bájitalokat gyártanak, valamint az idő múlásával képesek lesznek felvenni valamilyen tárgy alakját, mely valami különleges képességgel van felruházva.
A vámpír képességeket nem csoportosítjuk semmi szerint, mivel a legtöbbjük bájitalokon alapul.

Spoiler:

~Ember
Ők tartoznak abba a fajba, kikből teljesen hiányzik a mágia iránti affinitás. Habár ez sokáig visszavetette az embereket, az elnyomás alatt megtanulták, hogyan fordítsák előnyükre, hogy alábecsülik őket. Végtelen fantáziájukat és kreativitásukat tervekbe, mások által elképzelhetetlennek tartott szerkezetekbe ölték, és ennek hála ugyanolyan erőssé, hatalmassá váltak, mint a többi faj.
Az emberek képességeit nem csoportosítjuk; mind valamilyen terv, melyet később megvalósíthatnak.

Spoiler:
Vissza az elejére Go down
https://war-of-change.hungarianforum.com





Pályázat sablonok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Pályázat sablonok   Pályázat sablonok Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 

Pályázat sablonok

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
War of Change :: Karakterjegyzék :: Pályázatok-